«
You're one of the Awesomest Person in the Universe! Join Our Community and We'll Entrall Every Moment of Your Day!
Close this box! I already Liked TrendEras.

Watch: Duyog - Original Bisaya Duet ft. Jewel Villaflores (VisPop Princess)

Watch: Duyog - Original Bisaya Duet ft. Jewel Villaflores (VisPop Princess)
This song is good to dedicate to someone who you really love and to those who wanted to get married. ^_^

I've just heard this song and it's now one of my favorite Visayan Song.

Watch the video to fall in love and be loved.


Lyrics:

Ikaw ang bahandi
Dugay ko nang gihandom
Ikaw ang bitoon
Sa ngitngit kong baybayon

Ikaw lang akong, akong higugmaon
Ikaw lang, ako, ako matinud-anon

Ikaw akong hangin
Ikaw akong ulan
Ikaw akong langit
Ug ang akong kalibutan

Ikaw lang
Akong akong higugmaon
Ikaw lang ako, ako matinud-anon

Ikaw akong gahapon
Ikaw akong karon
Ikaw akong kanunay, pulong ko tinud-anay

Kasingkasing paminawa
Dinuyogan ning gitara
Wa ka nag-inusara
Kanimo nahigugma

Ikaw.

Ikaw ang katam-is
Kalipay nga wa’y sama
Ikaw ba nasayod
Sa likod ning pahiyom

Ikaw lang akong, akong higugmaon
Ikaw lang…ako, ako matinud-anon

Ikaw akong gahapon
Ikaw akong karon
Ikaw akong kanunay
Pulong ko tinud-anay
Kasingkasing paminawa
Dinuyogan ning gitara
Wa ka nag-inusara
Kanimo nahigugma

Ikaw

Like Us on Facebook

x